  • Data: 2008-11-06 00:32:28
    Temat: Re: Jak kupic program z roku 2000?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.11.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > No ale to ze stratą dla wszystkich...

    Firma kieruje się własnym zyskiem, a nie subiektywna stratą "wszystkich"
    czyli (tu) zapewne garstki osób, która jest nieco bardziej świadoma niż ta
    garstka minus reszta.

    > No dobra, w przypadku Wisty.... Ale w normalnych przypadkach większość
    > będzie miała nową wersję, a kilku zainteresowanych starą.

    Masz dwie grupy osób: pierwsza, która chce starego produktu i jak go nie
    dostanie to nie kupi nowego; druga, która jak nie dostanie starego i tak
    kupi nowy. Mogę się założyć o dobre przeniczne piwo, że liczebność tej
    drugiej grupy jest o blisko jeden rząd wielkości wieksza.

    > Ależ ja wsparcia nie każę świadczyć....

    To jest pakiet wchodzący w skłąd wizerunku firmy. Nie wiem czy istotny,
    pewnie nie aż tak bardzo, ale jednak.

    --
    Marcin