  • Data: 2008-11-06 07:41:08
    Temat: Re: Jak kupic program z roku 2000?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 06 listopad 2008 01:50
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f...@z...router>):

    > Jeśli nie kupi, będzie w nieliczacej się marketingowo mniejszości.
    > Działa wolno - nalezy kupić lepszy sprzęt. 99% użytkowników, ten argument
    > przekona.

    No wiesz, ja mam najnowszy, z nalepką, że Wista rządzi :D A co z tego, skoro
    Wista wylewa się koszmarnie wolno. Ostatnio chciałem użyć, bo musiałem
    uczniom coś w MSO przygotować... Nie dość, że Wista się wylewała, to się
    nie dało na niej MSO zainstalować. Za czasów XP się martwiłem, że moje KDE
    takie wolne :D Teraz jest odwrotnie. Mogę z dumą szpanować, że chodzi jak
    burza (sprzęt se kupiłem nowszy), a Wista działa jak krowa.

    --
    Tristan