    From: "Angie" <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Date: Thu, 12 Jul 2007 22:58:58 +0200

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f760bg$2hb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Celem pszczoły zapylającej rośliny nie jest to by człowiekowi umożliwić
    > życie tylko to by samej przeżyć.

    no patrz, a co z twoim pogladem na supremacje rasy ludzkiej? :)

    >Natomiast tylko człowiek umożliwia innym życie po to by utrzymać je przy
    >życiu.

    A ja myslalam, ze po to zeby sluzyly czlowiekowi i zeby mogl je zabic.

    >Jeżeli nawet znajdzie pożywienie, to zabije go zima.

    No chyba ze to będzie husky. Wtedy pewnie zabije go upał. Ty chyba psy
    widujesz tylko w elementarzu dla dzieci. Co znaczy dogonic obiad?:)
    Slyszałes o dzikich psach dingo? Tudziez o hordach bezpanskich psów
    włoczących sie po obrzezach miast, nawet polskich.

    > A dlaczego w dżungli? To nie jest środowisko naturalne człowieka.

    Twoj poplecznik, by powiedział, ze wstyd nie wiedziec, ze w dzungli od
    tysiacleci mieszkaja plemiona ludzkie. I dzungla jest dla nich jak
    najbardziej naturalnym srodowiskiem

    > Gdybym zabił psa za to że zbytnio szczeka, to zapewne sąsiadka wzięłaby
    > sobie drugiego psa..
    > W ten sposób zabijając jednego psa powstałby nowy.

    Zadzwon do schroniska dla bezdomnych zwierzat albo do TPZ i podziel sie z
    nimi tą odkrywczą myślą. Jak nic zgłoszą cie do nagrody - moze nie Nobla,
    ale na pewno na jakąś się zalapiesz:)

    > Jednocześnie likwidując psy uciążliwe zwiększamy przyjazne do nich
    > nastawienie ludzi.

    To sie sprawdza tylko w przypadku psów czy to jakas szersza zaleznosc? Bo
    moze Eichman zamiast stryczka powinien dostac medal zasłuzony dla narou
    Zydowskiego bo jak nikt inny przyczynił sie do jego likwidacji i ergo -
    powstania populacji semitofilów.

    >Zwiększa się przez to liczba ludzi, którzy chcą mieć
    > psa.

    Slowo daje, jak zabijesz tego psa to napewno nawet Andrzej, ktory
    umiarkowanie lubi psy zapała nagle chęcia posiadania takowego:)

    >Więcej dobrego niż złego.

    Pozartowaliśmy sobie trochę, nie?

    Angie