  • Data: 2006-03-20 17:25:29
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:dvmjse$a8d$1@inews.gazeta.pl...

    > ja nie neguje sadu jako instytucji (mylisz mnie z pewna osoba) natomoiast
    > nie mam wiary w swiadkow bo to moim zdaniem nie jest jakos szczegolnie
    > wiarygodny dowod. I jestem przeciwny w opieranie sie w calosci tylko na
    > zeznaniu pokrzywdzonej bo to nie jest dowodem a niestety niektorzy
    > sedziowie tak robia. To nie stoi w sprzecznosic z tym co powyzej pisalem.

    Ja też jestem przeciwna w opieraniu się TYLKO na zeznaniu pokrzywdzonego. Od
    tego jest policja by zebrać dowody, a nawet dowody poszlakowe też są ważnym
    dowodem, ponadto zeznanie biegłych, psychologów itd, itp. Wymiar
    sprawiedliwości ma szereg instrumentów i dróg by dojść do prawdy, czasami
    tylko nie chce ich w pełni wykorzystać.

    Pozdrawiam,
    Akulka