  • Data: 2006-03-21 13:56:08
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pl> napisał w wiadomości

    > Żartujesz, albo ślepo upierasz się przy swojej racji. Jeszcze raz powtarzam,
    > obezwładniać to sobie można 1-2 sprawców, a nie kilku gdy gra się o własne
    > życie.

    oczywiscie a w przpadku wiekszej ilosci obezwladneicie nie wchodzi w gre
    (chyba ze stosuje chwyty do tego przeznaczone) a co dopiero polamanie
    rak, nog i zeber w trakcie ataku. *) To tak jak poeplnic samobojstwo
    strzelajac do siebie kilka razy ;)

    > Nie bądź naiwny.

    to Ty jestes naiwna. Pytam sie czy znasz akta tej sprawy? Bo mi na
    pierwzy rzut oka sie nie podoba (ilosc polamanych rzeczy). Media
    tak przedtstawia sprawe ze taki czlowiek zawsze bedzi e niewiny a
    oskarzny o jakies przestepstwo gorsze winny. Opeirasz swa wiedze o to co
    napsiał Ajgor a On na tym co widzial w tv ?
    TAK/NIE

    Wyobrażasz sobie, że obezwładnił napastników a potem
    > z premedytacją ich połamał?

    to juz bardziej prawdopdobne. POdobnie jak w przypadku broniacego
    samochod swojej zony goscia ktorego Kaczynski bedac m.s. wypuscicl z
    aresztu.
    Jego obrona polegala na tym ze zawiozl zlodzieja do lasu i tam mu kosci
    polamal.

    >Takie tłumaczenie nie trzyma się kupy.

    twoja jest tak wiarygodna jak *)

    P.