  • Data: 2006-03-21 06:54:36
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " jb" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > I po 150 postach okazało się, ze sprawca ten jest nieletni...
    > Nieletni nie może zostać ukarany surowiej niz poprawczak do 21 roku życia.

    Taaa. A tu nie zostal wcale ukarany.

    > Jeśli w jednej sprawie dostanie takie orzeczenie, to jasnym jest, że każde
    > kolejne nic w tym nie zmieni.

    > I wówczas sąd najczęściej umarza sprawę,
    > szczególnie jesli klient już kibluje - bo jaki jest sens wydania kolejnego
    > takiego samego wyroku, który za grosz nie zmieni jego sytuacji?

    Tylko ze on nie kibluje. Widze go na codzien na ulicy. Chodza nadal cala
    banda i zaczepiaja nastepnych ludzi. W bialy dzien. I nic sie nie boja.
    Kilka dni temu moj syn na wlasne oczy widzial, jak ten sam bandyta wyrwal na
    przystanku kobiecie torebke i uciekl. Ot efekty wychowawcze polskiego prawa.
    Czy o to chodzi w prawie, zeby upewniac bandytow w tym, ze moga robic co
    chca? W tym prawo sprawdza sie znakomicie. Tylko w takim razie po co ono w
    ogole istnieje?

    > PS. Na miejsce w poprawczaku czeka się dłuzej niż w areszcie czy zakładzie
    > karnym.

    Wiem o tym. Tylko jak sie cos umarza, to tak jak by juz na ten poprawczak
    wcale sie nie czekalo, prawda?