  • Data: 2006-03-20 17:19:39
    Temat: Re: Jak dziala polskie prawo?
    Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:dvmj52$6s8$1@inews.gazeta.pl...
    > pogubilem sie. Jezeli rozmawiamy o przytoczonym przykladzie to nasdal
    > podtrzymuje ze zostali polamani po obezwladnieciu (nie wyobrazam sobie p
    > prostu jednoczesnego polamania tylu kosci u tylu osob jednoczesnei cie
    > atakujacych) a wowczas nie bylo realnej OBAWY utraty zdrowia lub zycia.

    Cóż, wyobrażać sobie można, a hipotetycznie jest to wszakże mozliwe.

    Tego

    > trzeba wiec tak tworzyc prawo by minimalizowac badz eliminowac mozliwosc
    > naduzyc. Pan Ziobro idzie w druga strone

    Podziwiam twój obiektywizm. Takiego prawa nie ma i nie będzie nigdy i
    nigdzie.

    > ale o co chodzi? jakie to ma znaczenie ? Twoim zdaniem jezeli zlodziej
    > nie kradnie na leki to PO jego obezwladnieciu (czy siwadomym celowym
    > zastosowaniem srodka niewspolmiernego) mozna go zabic, polamac? Nie
    > bardzo rozumiem co chcesz wykazac.

    Już wypowiedziałam sie na ten temat, mam powtarzać jeszcze 10 razy?

    > trezba umiec nacisnac przycisk i wycelowac, otcala filzoofia.

    Tak, w momencie zagrożenia, to ludzie mają niekiedy problem z trafieniem
    kluczem w dziurkę.

    >Mysle ze
    > jezlei czlowiek nie jest wstanie sie czegos takiego nauczyc to powinien
    > byc pod opieka soby ktora tak skomplikowane sprawy ma opanowane.

    Ojojjjjjjj, biedne głupie ofiary....

    > zanim dojdzie do sadu najwyzszego dokladnie wszystko zostanie zbadane.
    > Zmiana przepisow (na absurdalne ) uspi te czujnosc.

    Albo i nie. Czynnik ludzki.

    > bo? Pokaz jakie chwyty (nieswiadome) lamia zebra nogi i rece u kilku
    > osob cie atakuajcych

    Wiesz, nie potrzeba znać takich chwytów - jeszcze raz powtarzam, człowiek w
    chwili zagrożenia znajduje w sobie takie pokłady siły i determinacji,
    których normalnie nie jest w stanie w sobie wyzwolić.

    > nigdy nie twierdzilem inaczej

    Czytając ciebie czasami w to wątpię....

    > Osoba
    >
    > Osoba taka przedewszystkim wie jakie ciosy jakie obrazenia powoduja
    > zreszta i tak i tak nie wyobrazam sobie u kilku napastnikow w momencie
    > ataku spowodowania takich obrazen. Twierdzisz inaczej napisz jakie
    > chwyty zastosowano.

    Rany, już ci na to odpowiedziałam co najmniej 2 razy, a ty nadal w kółko
    Macieju. Na takie miarkowanie ma się cas i możliwość podczas obrony przed
    jednym napastnikiem, a nie kilku. Walczy się o życie - kumasz? Nie myślisz,
    ze napastnik ma wyjść bez szwanku z konfrontacji, ale ty. Chyba, że ty dał
    byś się skopać i zrobić z siebie kalekę w obawie uszczerbku na zdrowiu
    napastnika. Wobec tajkiej sytuacji podziwiam - mnie nie było by stać na taką
    szlachetność. Cenię swoje zdrowie i zycie.

    Pozdrawiam,
    Akulka