  • Data: 2005-06-09 09:31:55
    Temat: Re: Jak doręczyć pozew?
    Od: CN <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Przed ustanowieniem. Potem, to próba nawiązania kontaktu spada na
    > barki kuratora. W praktyce dawniej było tak, że wysyłano zapytanie do
    > CBA i na ten adres szło wezwanie. Nie wiem, czy się coś nie zmieniło
    > w praktyce po wejściu w życie ochrony danych osobowych, bo zajmuję
    > się obecnie czym innym i nie miałem takiej potrzeby testować tego w
    > praktyce. Ale nie spodziewam się, by samo oświadczenie powoda, że nie
    > wiadomo gdzie jest pozwany wystarczyło.

    Zatem jest mało prawdopodobne, aby sprawa A przeciwko B toczyła się bez
    wiedzy B...
    W razie jednak nawiązania kontaktu przez sąd ze stroną B,
    czy sąd zadowoli się adresem do doręczeń, czy będzie nalegał na podanie
    adresu zamieszkania (z powodów opisanych kilka wiadomości wcześniej B
    nie chce ujawniać swoich danych adresowych stronie A)?
    /CN