  • Data: 2005-06-09 09:24:47
    Temat: Re: Jak doręczyć pozew?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CN" <b...@h...com> napisał w wiadomości
    news:d8919c$t5m$1@inews.gazeta.pl...

    > No rzeczywiście... ale wracając do wątku głównego, czy sąd mimo
    wszystko
    > wyśle wezwanie pod adres stałego zameldowania w razie ustanowienia
    kuratora?

    Przed ustanowieniem. Potem, to próba nawiązania kontaktu spada na barki
    kuratora. W praktyce dawniej było tak, że wysyłano zapytanie do CBA i na
    ten adres szło wezwanie. Nie wiem, czy się coś nie zmieniło w praktyce
    po wejściu w życie ochrony danych osobowych, bo zajmuję się obecnie czym
    innym i nie miałem takiej potrzeby testować tego w praktyce. Ale nie
    spodziewam się, by samo oświadczenie powoda, że nie wiadomo gdzie jest
    pozwany wystarczyło.