  • Data: 2006-02-09 23:15:46
    Temat: Re: Jak doprowadzić do kontroli LPG ?
    Od: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tak na marginesie, to możesz mi powiedzieć, jak oni to powietrze
    > wtłaczają? Bo mieszanka powietrza z gazem to bywa wybuchowa. Prędzej
    > uwierzył bym w jakieś inne domieszki do gazu, lub gorszego dostawcę.
    > Być może stacja sprzedaje po prostu gaz o innych parametrach. Ale w to
    > powietrze, to raczej bym nie wierzył.

    Hm, nie wiem jak to się może dziać, nie mam z resztą pewności że jest to
    powietrze.
    Nie jestem i nigdy nie byłem dobry z chemii. Wiem tylko że jakość gazu
    pogorszyła się strasznie, wszyscy narzekają.
    Przecież nie jest możliwe aby dostawa była zła, przecież każda dostawa musi
    być wczęsniej jakoś badana :>

    eh nie wiem.

    kW