    From: "PCMANIAK" <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak chronić moje dane?
    Date: Mon, 7 Aug 2006 12:17:40 +0200

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eb70ai$hjp$1@opal.futuro.pl...
    > Wcale się nie dziwię. Widocznie forum chce trzymać jakiś poziom.
    > Pewnie po podobnych tekstach jak na grupie pl.comp.pecet:
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/79a9
    4a77732201e8?hl=pl
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/38c4
    eca1143a311d?hl=pl
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/3843
    03b120e30304?hl=pl
    > A Tu Cię zdemaskowano:
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/ce6a
    a89cfb6061f7?hl=pl

    Jak napisałem, tam nie ma jakichkolwiek treści tego typu. Twoje
    domniemywanie jest aż za nadto nadgorliwe i nie udowodniło niczego.

    Nie jesteś upoważniony do weryfikowania i oceny mojej osoby, ale przy
    minimalnej wiedzy na temat prawa powinieneś odpowiedzieć na pytanie. Głupka
    jednak poznać po tym, że robi zawsze coś innego niż ma, np.: nie idzie do
    pracy, ale uchleje się, nie odpowie na pytanie, ale wykorzysta wszystko do
    zaatakowania człowieka lub osobistej zabawy, itp. Ile czasu zająłeś na
    przeszukiwanie informacji o PCMANIAK, a ile pożytecznych rzeczy mogłeś w tym
    czasie dokonać?

    Cóż mi innego napisać jak to, że jesteś debilem, bowiem nie znalazłeś
    faktycznej informacji i najechałeś na niejakiego PCMANIAKa, który jest od
    tego by twardo wyrażać poglądy i temperować pewnych idiotów zaniżających
    poziom merytoryczny na grupie o komputerach? Pomijać należy fakt szperania w
    cudzych postach, typowy dla UBeckiej chołoty, tak nadgorliwie tępionej
    obecnie przez katolicko-żydoskie kręgi władzy. Wiedzę masz małą, i zapewne
    należysz do tej grupy osób, które na fachowych forach używają sformułowań:
    "sprzęt do dupy", "to jest gówno", lub szukają rozrywki dla swych niecnych
    cech charaketeru. Taki dzieciak jak Ty jest zbyt wrażliwy, by poruszać się
    po pewnych forach i ostro przeciwstawić się brakowi wiedzy i psuciom wątków.
    Dam ci radę, byś nauczył się odpowiadać na temat w zakresie pytań i
    zgromadzonej wiedzy, a nie pchać tam, do czego nie jesteś uprawniony lub nie
    masz predyspozycji. Na tamtym forum, to właśnie taki perfidny i chamski
    charakter admina spowodował nadużycie, bo jak napisałem i powtórzę jeszcze -
    nie publikowałem treści nieetycznych, słów uznanych za obraźliwe, czy
    łamiących prawo (także forum), a forum używałem do umieszczania poważnych
    treści. Kiedy administrator zaczyna zachowywać się jak nazistowska świnia i
    przedstawia Twoje zachowania do klasyfikowania ludzi po zachowaniach nie
    dotyczacych obszaru działania, to trudno bym zachowywał przed takimi
    bydlakami umiar, jednakże czasami pragnę wykorzystać możliwości prawne.

    Zawsze znajdzie się bydlak, który albo tylko najedzie na człowieka, albo
    wykorzysta swoje uprawnienia. Na szczęście nie zarządzasz tym forum i nie
    znasz moich poglądów politycznych, bowiem bym miał tak samo przerąbane.
    Widzę, że na pomoc od takiego typu człowieka, jak Ty, raczej nie mogę
    liczyć. Należysz do ludzi plugawych charakterach, którzy za wszelką cenę
    chcą zniszczyć innych ludzi. Twój głupi wywód nie czyni Ciebie lepszym,
    bowiem lepszym jest się po uczynkach, a te odkrywają twój charakter.

    Kończąc - zamieściłem pytanie z konta ostrego człowieka używajacego ksywy
    PCMANIAK i nie zachowałem się na tej grupie w jakikolwiek sposób, który
    mógłby budzić podejrzenia, ale Ty raczyłeś swymi brudnymi buciorami wejść i
    pisać o rzeczach niedotyczących pytania. Ocena takiego człowieka musi być
    gorsza od człowieka używającego tylko twardych sformułowań. Co byś zrobił z
    niedorozwiniętym pracownikiem, zachowującym się jak Ty, a dokładnie nie
    odpowiadającemu na pytania a wchodzącemu w dyskusje i czepiającemu się
    niedotyczących sprawy wypowiedzi i poglądów? Czy uważasz się za normalnego i
    godnego człowieka? Czy jak zadasz pytanie dot. komputerów, a ja najadę na
    Ciebie że jesteś debil, bo jako "wielki prawnik" nie umiesz sobie doczytać
    instrukcji, to jak ocenisz moje zachowanie? Na grupie o komputerach pomagam
    wszystkim rzetelnie i czasami zastępuję innych w ich obronie i utrzymaniu
    fachowości na grupie, bowiem nie powinien pisać ten, kto czegoś nie zna i
    swymi postami nie rozwiązuje problemu.