  • Data: 2006-08-07 15:25:08
    Temat: Re: [OT] Re: Jak chronić moje dane?
    Od: "PCMANIAK" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:eb7l88$p6h$1@sparrow.axelspringer.com.pl...
    > Kazdemu by sie odechcialo, a teraz zabieraj swoja lopatke i grabki
    > i uciekaj na jakies forum ekpertow

    Masz manię wielkości kolego. Krzykaczy jest tu dużo. Rozkazywać to my!

    Takich idiotów, jak Ty to w Polsce na pęczki - wystarczy, że jeden wyleci, a
    zaraz drugi go wspiera. Przypomina mi się sytuacja, kiedy facet podszedł do
    policjanta i powiedział, że "nie życzy sobie bym ja latał z pistoletem w
    ręku przy jego żonie". Wiesz... jak zadzwonisz na Policję, to może ja
    posłucham tamtego gościa? "Mądry" tak samo jak Ty.

    Wasza (Zbynia i Ciebie kolego) głupota mnie bawi, ale nie jest na temat
    wątku, więc się wyłączam pozostawiając Wam pole do popisu.