  • Data: 2006-08-07 15:34:40
    Temat: Re: Jak chronić moje dane?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    PCMANIAK napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Tak, ale to dotyczy innej sytuacji. Admin nadużył możliwości i uniemożliwił
    > mi dalszy kontakt, a posiada moje dane.

    ale dotyczy tej samej osoby ... jeżeli ktoś wchodzi na grupę i w
    pierwszych postach zaczyna wyzywać innych od idiotów i takich tam, to
    wybacz, ale dość łatwo się zsolidaryzować z tym adminem który podobno
    przekroczył swoje uprawnienia .... (i co podobno muszę zrozumieć)

    > Musisz zrozumieć, że przekroczył uprawnienia [...]

    nic nie muszę....

    > Widzę, że bez przeczytania ustawy o ochronie danych osobowych, nic nie
    > wskuram z Wami. Poślęczę nad tym trochę dłużej, bez Waszej pomocy.

    z pożytkiem dla siebie i dla nas :)

    p. m.