  • Data: 2006-08-07 13:46:46
    Temat: Re: [OT] Re: Jak chronić moje dane?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PCMANIAK napisał(a) :

    > A czy ta grupa leży w płszczyźnie towarzystkiej?

    A jakiej niby innej? Tak tu sobie gadamy, wymieniamy się zdaniami
    bez żadnych poważnych konsekwencji. Na każdej grupie w usenecie.
    To nie jest miejsce do zdobywania życiowej wiedzy, ani porad z
    prawem do gwarancji na ich jakość. Na podstawie uzyskanych tu
    wskazówek dopiero podejmujemy działanie.

    > Czyli musiałem zajść Ci za skórę. Już wiem, ty lubisz Ati, a ja nVidię. :-)

    Pudło. Nie podejmowałem z Tobą dyskusji. Poza tym nie zmieniam
    nicków.

    > Rozsądniej? Wiesz, pomimo Twojej nieżyczliwości,
    (ciach resztę)

    Widzę, że już staranniej dobierasz słowa, ale i tak nic nie
    zrozumiałeś. Nie chce mi się z Tobą gadać.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.