  • Data: 2006-08-07 17:28:19
    Temat: Re: Jak chronić moje dane?
    Od: "PCMANIAK" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PCMANIAK" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:eb5s49$721$1@sunflower.man.poznan.pl...

    Wy: Zbynek Ltd., mvoicem, Tiger jesteście popierdolonymi gnojami, którzy by
    skopali potrąconogo tylko za to, że przechodził 10 metrów za pasami. To tacy
    jak Wy należeli do NSDAP, jesteście zakałą polskiego społeczeństwa (razem z
    Macierewiczem, Wildsteinem i wieloma innymi ludźmi o faszystowskimch
    zachowaniach i niepochamowanej nienawiści). Dzieci generacji JP2 -
    obrzydzenie bierze do Was.

    A co do moich słów, no cóż, ja chociaż pozostaję życzliwy ludziom i nigdy
    nie kłamię.