  • Data: 2012-01-19 08:47:09
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-19 09:01, januszek pisze:
    > KRZYZAK napisa?(a):

    > Dokładnie to jest kluczem do całego tego problemu :)

    Dokładnie jest to jednym z większych mitów.

    Czy na przykład mam teraz uwierzyć, że kobiety w wieku 60-67 lat i
    mężczyźni w wieku 65-67 lat nagle zaczną kraść i mordować?

    Czy może te zwierzęce instynkty uaktywniają się dziwnym przypadkiem
    tylko przy likwidacji emerytur, ale nie przy wydłużeniu wieku ich
    przyznawania?

    No to przesuńmy wiek do 100 lat. Nikt nie powie, że emerytur nie ma
    (odpada więc "lolowaty" argument, że ludzie "będą kraść"), a wypłat i
    tak będzie niewiele.

    --
    Liwiusz