  • Data: 2012-01-16 15:12:44
    Temat: Re: Ja w sprawie emerytury
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-16, Nixe <n...@n...pl> wrote:

    [...]

    > Nie, jedynie obalający argument A.Lawy, że emeryturę dostaje się w taki
    > sposób, jak to określa ustawa w momencie otrzymania emerytury,

    Ale ZTCW to *nowa* ustawa będzie zawierała zapis ustalający zasady dla tych
    osób zatrudnionych przed rokiem XXXX, więc wszystko się zgadza. Osoby
    przechodzące na emeryturę, a podlegające pod *ten* przepis *z nowej*
    ustawy będą otrzymywały świadczenia wg tego przepisu.
    Źle rozumuję?

    [...]

    > Jesteś w stanie to przewidzieć? A może wręcz przeciwdziałać zawczasu?
    > Masz na tyle silny lobbing i możliwości, żeby podobnie jak mundurówka móc
    > przeforsować korzystne dla siebie zmiany w ustawach, by na starość nie
    > zostać wych...janym?

    Zawsze w razie czego można zrobić zadymę medialną, czy żądać referendum. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl