  • Data: 2021-01-29 11:06:53
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Jan 2021 20:28:52 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Weźcie wejdźcie na Google i popatrzcie
    > przykładowo trasę Nowy Sącz - Brzesko. 50% oznakowane jako teren
    > zabudowany (na oko mierzyłem) i prawie na całym odcinku linia ciągła.
    > Droga ma po jednym pasie w każdym kierunku, a to główna droga łącząca
    > bądź co bądź byłe wojewódzkie miasto z Autostradą. Wypadki tam są co
    > chwilę, bo ludzie wyprzedzają, gdzie się da. Posłowie kolejnych kadencji
    > już od 20 lat mówią, ze trzeba przebudować.

    Brzesko i Nowy Sącz ma połączyć droga dwujezdniowa. Od ponad 5 lat rządzi
    partia której powierzyłeś swój głos i nic specjalnego się nie wydarzyło.
    Przetarg powinien zostać rozstrzygnięty na przełomie 2022 i 2023 roku, ale
    losy miliona samochodów elektrycznych sugerują, żeby się do tej daty nie
    przywiązywać.

    Kilka razy w roku pokonuję tę trasę i nie zauważyłem, żeby ciągle tam były
    wypadki. Problemem nie są ograniczenia prędkości, przejścia dla pieszych i
    ciągłe linie, tylko wjazd do Brzeska i rondo w Jurkowie; tam czasem -
    zwłaszcza w niedzielne popołudnie - robią się korki.

    > 1) W nocy jak się jedzie, to nie za bardzo wiadomo, po co tam zwalniać.
    > Nikt przez te przejścia nie przechodzi. Jak przechodzi, to go z dala
    > widać.

    No proszę; w nocy widzisz z daleka pieszego na psach, a od teraz mają stać
    się niewidzialni nawet w dzień.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek