  • Data: 2021-01-29 14:36:24
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:jnjksqmy1rxi$....@4...n
    et...
    Dnia 27 Jan 2021 14:59:51 GMT, Budzik napisał(a):
> [...]

    Moze nie trafiles na takiego, co to srodkiem pasa jedzie, bo
    "tu i tak nie ma miejsca na wyprzedzenie mnie z 1m zapasem, wiec jazda
    blizsza kraweznika bylaby zacheta do nieprzepisowego wyprzedzania".

    >Są ludzie, którym wiatr zawsze wieje w oczy. Robert jest nie tylko
    >osaczony
    >przez rowerzystów i pieszych, ale przeciw niemu są również ciągłe
    >linie,
    >przez które nie sposób dojechać do Brzeska z Nowego Sącza, bo rolnicy
    >Nowego Sącza złośliwie kupują pola pod Brzeskiem i notorycznie jeżdżą
    >na
    >nie ciągnikami.

    >https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/MrfeaR8G
    qSw/m/Isz4usdgAQAJ
    >"Na odcinku Brzesko - Nowy Sącz (około 50 km) jakiś geniusz niemal na
    >całej
    >długości ciągłą podwójną linię namalował. Skutek taki, że o ile
    >wcześniej
    >ludzie wyprzedzali tam, gdzie była przerywana, to teraz wyprzedzają
    >wszędzie - bo przecież nie będziesz jechał 30 km/h za ciągnikiem 50
    >km. No
    >i do wyprzedzania znajdują sobie naprawdę kretyńskie miejsca."

    No ale tak bywa.
    Np odcinek DK94 Katowice-Olkusz-Krakow.
    Tam IMO przybylo linii ciaglych, i to jakos wtedy, gdy A4 zrobila sie
    platna.

    Albo taka DK8 Wroclaw-Klodzko.
    Dawno temu dawalem jako przyklad dobrego oznakowania.
    Droga pagorkowata, kreta, technicznie dosc wymagajaca - ale zakazy i
    linie ciagle byly tylko tam, gdzie potrzeba.
    Wiec oznakowanie dobre dla mnie - mozna bylo troche szybciej pojechac,
    i przekraczajac limity predkosci w miare szybko przejechac.
    O ile trafil sie maly ruch i okazja do wyprzedzania, a duzo ich tam
    nie ma.

    A potem przyszlo haslo "Drogi Zaufania", a w szczegolnosci "Bezpieczna
    Osemka", i ... zepsuli.

    Dorzucili troche zakazow i ciaglych linii, tudziez fotoradarow.
    Nie mowie, ze jakos bardzo glupio, bo pewnie kazde ma swoje
    uzasadnienie, ale pare okazji do wyprzedzenia odpadlo.
    Wiec IMO - zepsuli.

    A ciekaw jestem, czy wypadkow mniej - na calej DK8 znacznie mniej w/g
    policyjnych statystyk, ale mnie ten odcinek interesuje.

    J.