  • Data: 2021-01-29 14:18:13
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:eadc6rxgkb8f.1a6fual3h81t0$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Thu, 28 Jan 2021 14:36:28 +0100, J.F. napisał(a):
    >Byłem, ale nie liczyłem.

    W kazdym badz razie sobie nie przypominasz, aby co chwila trzeba bylo
    hamowac, bo moze gdzies tam jest pieszy i chce przejsc.
    Jakis awaryjnych hamowan, bo pieszy wszedl na przejscie z nienacka tez
    pewnie nie pamietasz.

    >Zupełnie mi się nie chce.

    To w koncu pytasz sie o weryfikacje, czy Ci sie nie chce ?

    >Przede wszystkim jednak trzeba wiedzieć, jak wybrać próbę
    >reprezentatywną,
    >bo nikt nie przeleci przecie całych Niemiec.

    Owszem, ale masz - dwa losowe miasta z tych co wymienilem,
    nie calkiem losowa ulica - bo staralem sie wybrac cos dalej od
    centrum, dluga ulice, i nie wygladajaca na glowna.

    Ale dalej to sobie jedz dowolnie i pozwiedzaj wirtualnie.

    J.