    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <600a9008$0$519$65785112@news.neostrada.pl> <rue550$4ub$1@gioia.aioe.org>
    <600af484$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruev3p$1dit$1@gioia.aioe.org>
    <600b042d$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <ruf1up$se2$1@gioia.aioe.org> <600b39c9$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <600b74d4$0$31286$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c0e47$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c1848$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c1d3b$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c5610$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <600c59b6$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d213c$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d5171$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d590b$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d5e2d$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d65d2$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <600d6c1f$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <rupl4b$h2m$1@gioia.aioe.org>
    <6011131c$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <60111bf3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 27 Jan 2021 12:00:48 +0100

    > Krawężnik przede wszystkim nie posiada uprawnień do interpretowania tego.

    Ale jego obowiązkiem jest pilnować przestrzegania prawa.
    Nawet jeśli tylko tego opublikowanego, to policja już powinna
    przygotowywać się do łapania tych, którzy opublikowali
    rozporządzenia bezprawnie. Myślę, że ustalenie tego faktu dla
    jednostki tym się zajmującej w policji jest tak samo proste,
    jak dla krawężnika ustalenie, ze ktoś przechodząc na czerwonym
    popełnia wykroczenie. Na skrzyżowaniu reaguje a w URM już nie?
    Nie twierdź zatem, że nic policja na poziomie krawężnika nie może zrobić.

    Tylko kto to będzie robił?
    I w jakim trybie?