  • Data: 2021-01-27 21:36:40
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No patrz, a art 11 UPP każe mu jednak zauważyć i interpretować na
    > korzyść przedsiębiorcy, bo inaczej może liczyć na karę z art 13 UPP
    > Takie małe ups?

    Art. 11 Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców dotyczy
    postępowań administracyjnych. Policja nie ma uprawnień (poza nielicznymi
    i nieistotnymi tu wyjątkami) uprawnień do prowadzenia takich postępowań.
    Postępowanie w sprawie o wykroczenia normuje osobny akt prawny i on tu
    ma zastosowanie. Przywołany przez Ciebie przepis dotyczy opisanych w
    Rozdziale 3 czynności.

    --
    Robert Tomasik