  • Data: 2021-01-20 17:12:48
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.01.2021 o 11:59, Budzik pisze:
    > A ile mandatów za wyprzedzanie rowerzysty z nie zachowana odległoscia?
    > Nie ma takich statystyk bo nie ma takiej kategorii.
    > Zdziwiłbym sie gdyby liczba takich mandatów była wieksza niz 1000.
    > No tak po prawdzie to zdziwiłbym sie nawet gdyby była wieksza niz
    > 100...

    Powiedzmy, że nie jest. Co to ma wspólnego z omawianym przez nas
    tematem? Nie wiemy, ile takich wykroczeń jest popełnione. Nie wiemy ile
    za nie dali mandatów. Nie wiemy, ile osób chodzi bez maseczek. Nie wiemy
    nawet, ile mandatów za brak maseczek dano. Ale na podstawie tych
    niewiadomych chcesz dowieść, że szczególnie więcej dali za maseczki.

    --
    Robert Tomasik