  • Date: Sun, 12 Feb 2006 15:41:05 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Interwencja policji (troszkę długie)...

    Andrzej wrote:

    > No - chyba na podstawie samego meldunku (jest zameldowany od urodzenia). A

    Bzdura. Meldunek nie daje żadnych praw.

    > ponieważ wszystkie opłaty są regulowane na bieżąco, nikt się tą sprawą
    > nigdy nie interesował...

    Oooops....

    [ciach]

    > W obecnej sytuacji, to dopiero byłby kij w mrowisko. W jaki sposób
    > uzasadniać to, żeby prawo głównego najemcy przyznali bratu. Przecież ona

    HGW. Na mieszkaniach komunalnych się nie znam...

    > poruszy niebo i ziemię, żeby tylko zrobić na złość... A prawdopodobnie ma
    > kontakty, ponieważ pracuje jako księgowa w sądzie, a sprawa ma miejsce w
    > małym miasteczku - znajomości... I co w tej sytuacji dadzą nawet dowody
    > płatności? :(

    IMHO sporo.

    > I jak Pan doradzi? Pisać to zawiadomienie do policji, czy nie? Coś z tym
    > chyba będą musieli zrobić?

    W sytuacji, w jakiej status mieszkania nie jest w ogóle uregulowany -
    nie wiem. Bo istnieje szansa, że ktoś się zainteresuje tym
    mieszkaniem... dla siebie.

    Najpierw bezwzględnie należy uporządkować sprawę mieszkania.

    > Trzeba zakupić dyktafon... :)

    Nie jest to jakaś droga impreza.