    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Inpost
    Date: Sat, 10 Jan 2015 00:39:43 +0100
    <m8p9qf$hvu$1@mx1.internetia.pl>
    <54b05b8e$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > A tak jaśniej?
    > ---
    > Nie tak dawno usiłowałem zgłosić, że mi ktoś wywalił gruz przed garażem.
    > No i nie udało się. To samo w straży miejskiej. Mandat za to jest chyba,
    > tak ?
    > Może złożysz zażalenie jako mój pełnomocnik bo wygląda, że masz czas...

    A gdzie tu widzisz interes społeczny w ściganiu? Policjant powinien Ci
    doręczyć po zawiadomieniu takie pouczenie, z któtego wynika, że nie wkażdym
    przypadku wykroczenia Policja ma oboiwiązek znosić oskarżenie. Ale w tym
    wypadku spokojnie możesz to zrobić sam. Mandatem policjantmógłby sprawcę
    ukarać, jakby go złapał na gorącym uczynku.
    ---
    No i widzisz pierdoły wypisujesz. Nie chodziło o wystawienie mandatu tylko o
    wykrycie sprawcy wykroczenia. Zostało to wyraźnie im przekazane a powinni
    sami rozumieć po co są. Mimo tego sprawy nie podjęli. Zgłoszenie na straż
    przebiegło tak, że przedstawiłem sprawę na co pani tylko zapytała się "czy
    wie pan, że będzie pan musiał ten gruz uprzątnąć?". Nie miała nic innego do
    powiedzenia mimo, że znowu jasno przekazałem, że chodzi mi o ukaranie tego,
    co ten gruz wyrzucił, czyli że trzeba się pofatygować i go poszukać.

    BANDA OBIBOKÓW

    > O czym my w ogóle piszemy? Bo zdaje sie, że nie do końca rozumiesz.
    > ---
    > Czego Ty (!!!) znowu nie rozumiesz ? To prosta kwestia jest. By doszło do
    > doręczenia zastępczego potrzebne jest podwójne awizowanie.

    Krotność awizowania nie moze być przedmiotem postępowania karnego. Odmowa
    wydania listu tak.
    ---
    No i o czym Ty teraz piszesz ? Ja o wadach postępowań wynikających z
    działania operatora pocztowego czym moim zdaniem powinien zająć się
    odpowiedni urząd. Bo sprawa nie dotyczy dwu moich niedostarczonych przesyłek
    a tysięcy (i to chyba setek tysięcy), które sądy powierzają do dostarczenia
    stronom postępowań. To jest nie tylko wina tego operatora ale i sądów, że
    wiedząc o takich problemach nadal to robią.