    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <m8p9qf$hvu$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Inpost
    Date: Fri, 9 Jan 2015 23:46:06 +0100

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:m8p9qf$hvu$1@mx1.internetia.pl...

    > A tak jaśniej?
    > ---
    > Nie tak dawno usiłowałem zgłosić, że mi ktoś wywalił gruz przed garażem.
    > No i nie udało się. To samo w straży miejskiej. Mandat za to jest chyba,
    > tak ?
    > Może złożysz zażalenie jako mój pełnomocnik bo wygląda, że masz czas...

    A gdzie tu widzisz interes społeczny w ściganiu? Policjant powinien Ci
    doręczyć po zawiadomieniu takie pouczenie, z któtego wynika, że nie wkażdym
    przypadku wykroczenia Policja ma oboiwiązek znosić oskarżenie. Ale w tym
    wypadku spokojnie możesz to zrobić sam. Mandatem policjantmógłby sprawcę
    ukarać, jakby go złapał na gorącym uczynku.

    > O czym my w ogóle piszemy? Bo zdaje sie, że nie do końca rozumiesz.
    > ---
    > Czego Ty (!!!) znowu nie rozumiesz ? To prosta kwestia jest. By doszło do
    > doręczenia zastępczego potrzebne jest podwójne awizowanie.

    Krotność awizowania nie moze być przedmiotem postępowania karnego. Odmowa
    wydania listu tak.