  • Data: 2016-11-02 13:31:20
    Temat: Re: Inernet
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2016 o 12:57, J.F. pisze:

    > Nie zrozumiales - Autocad byl drogi i student go nie kupi, bo go nie stac.
    > Windows byl po dosc przystepnej cenie - i tu argumentacja odpada.

    Nie pisałem o windowsie, a o autocadzie, matlabie i offisie. Wtedy nawet
    OO nie było. Windowsy swoją droga wszyscy piracili. Po prostu między
    innymi przez absurdalność wyliczania "strat" na piractwo było
    przyzwolenie społeczne (w sumie jest do teraz). Tak po prawdzie to też
    było to microsoftowi tak samo na rękę, jak piracenie przez studentów
    autocada Autodeskowi.

    > Tak, jakby studentow uniewinniac, jak sobie wejda do kina bocznym
    > wysjciem bez biletu, czy wydrukuja falszywy bilet - bo przeciez tez ich
    > "nie stac" :-)

    Nie zrozumiałeś - nie o tym piszę.

    > Office jak na polskie warunki byl dosc drogi, ale wersje edukacyjne po
    > mocno znizkowej cenie tez byly.

    Kiedy? Bo jak ja studiowałem, to ani autocad, ani office w edu nie było
    (przynajmniej nikt o tym nie wiedział). Dodając do tego na ile RIAA
    wyceniała mp3 to mój komp był wart więcej niż budżet niejednej gminy;)

    Więc łatwo policzyć że studenty okradły na pierdyliardy dolarów i straty
    były porównywalne do tych poniesionych przez całe państwa w czasie
    drugiej wojny światowej. Dobrze że się przedawniło, bo Polska by się nie
    wypłaciła;)

    Całe szczęście wtedy miałem jednego kompa a nie trzy jak teraz, choć w
    sumie co za różnica czy okradłem ich na 10 pierdyliardów czy 30
    pierdyliardów:P

    Shrek