  • Data: 2016-11-03 12:19:29
    Temat: Re: Inernet
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-03 11:34, Shrek pisze:

    > Ściemniasz - w latach 90 odtwarzacze mp3 były praktycznie niedostępne.
    >
    > Shrek

    A czy ja gdziekolwiek napisałem, że te mp3 zbierałem w latach 90? W
    latach 90 jeśli chciałem posłuchać muzyki z komputera, to raczej
    szukałem różnych modułów, miały lepszą jakość, niż kiepsko zakodowany
    mp3, mniej obciążając procesor - dodatkowo były darmo legalnie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/art/urodziny-ebookpoint,31.html