  • Data: 2016-10-27 13:43:30
    Temat: Re: Inernet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5811deab$0$15188$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2016-10-27 o 12:30, J.F. pisze:

    >Dajmy już spokój temu torrentowi.

    >Oglądam z
    >- TV i nagrywam,

    Odkad wymyslili magnetowidy ... to chyba tak.
    Jak najbardziej wydaje sie dozwolony uzytek prywatny ... o ile takowym
    pozostaje :-)

    >- z youtuba i nagrywam,

    Prawnie to nie wiem, ale YT zasadniczo nagrywania nie przewiduje.
    Tylko ogladanie na biezaco.

    A tresc na tym YT ? Czyjas wlasna tworczosc, czy piracka kopia ?

    >- pobieram z serwera i oglądam.
    >Dozwolony użytek czy nie?

    Zakladamy, ze piracka kopia na tymze serwerze ?
    Ja sie poddaje w kwestii interpretacji.

    Z tym, ze ... na tym serwerze moze umiescic kopie znajomy, i podac mi
    link, ktory zasadniczo nie jest przewidziany do szerokiego
    upowszechniania ... i na moj gust to juz wypelni warunki dozwolonego
    uzytku prywatnego.
    Mnie jako odbiorce, to w zasadzie nie interesuje szerokosc
    upowszechniania, byleby plik pochodzil od znajomego.

    J.