  • Data: 2016-10-27 14:13:55
    Temat: Re: Inernet
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-27 o 13:43, J.F. pisze:
    > A tresc na tym YT ? Czyjas wlasna tworczosc, czy piracka kopia ?

    A skąd mam to wiedzieć. Skoro YT tego nie kasuje to domyślam się że mogę
    i zrzucić na dysk.

    > Zakladamy, ze piracka kopia na tymze serwerze ?
    > Ja sie poddaje w kwestii interpretacji.

    Może być wprost piracka premiery filmu prosto z kina.
    Może być skopiowana z DVD
    Może być zgrana z kanału płatnego
    Może być z tv darmowej np. naziemnej

    I to może być dokładnie ten sam film.
    I co? Jest zagwozdka? :-)

    I jeszcze utrudnijmy kompresując to wszystko do jakiegoś divxa żeby
    miało mniejszą wagę :-)

    > Z tym, ze ... na tym serwerze moze umiescic kopie znajomy, i podac mi
    > link, ktory zasadniczo nie jest przewidziany do szerokiego
    > upowszechniania ... i na moj gust to juz wypelni warunki dozwolonego
    > uzytku prywatnego.
    > Mnie jako odbiorce, to w zasadzie nie interesuje szerokosc
    > upowszechniania, byleby plik pochodzil od znajomego.

    I kto mi udowodni że to nie był mój znajomy? :-)

    Do du... z takim prawem co nie ogarnia rzeczywistości.