  • Data: 2010-08-04 08:28:19
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (04.08.2010 10:08), Krzysztof wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Oczywiście, że nie, ale gdybym miał zawsze zakładać najczarniejszy
    > scenariusz, to od razu bym się powiesił.

    Powtórzę - nie mówię o zakładaniu najczarniejszego scenariusza. Mówię o
    przyjęciu do wiadomości że jest szansa że on się spęłni.

    > W pracy, jak wszędzie, trzeba wiedzieć co, jak i z kim można, a co nie.
    > A przy dobrych układach i ciągłym dbaniu o taki stan, ryzyko podłożenia
    > sobie świni spada drastycznie.

    Zazdroszczę ci pracy w idealnym środowisku, ale choćby z postów na grupę
    wynika że współpraca między pracodawcami i pracownikami nie zawsze sie
    układa idealnie. Zawsze jest pewien odsetek ludzi wrednych, zarówno
    wśród pracowników jak i pracodawców.

    Dodatkowo - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i znam kilka
    przypadków kiedy pracodawca sądzi że płaci pracownikowi więcej niż on
    jest wart, kiedy w tym samym czasie pracownik sądzi że pracuje więcej
    niż by wynikało z jego płacy.

    > Nawet po zwolnieniu pracownika (co jest raczej mało prawdopodobne, gdy
    > jest się z niego w istocie zadowolonym).

    Nawet najbardziej sumienny pracownik musi być czasem zwolniony kiedy
    przychodzi kryzys i nie ma na jego wypłatę.

    p. m.