  • Data: 2010-08-04 08:57:11
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Już pisałem 2 razy. Trzeci mi się nie chce, sorry.

    tak to jest, jak sie tnie wypowiedz na pol i probuje odpowiedziec na jedn o
    wyrwane z kontekstu zdanie...

    > Prawa nie tworzy się na dziś tylko. Już sama długotrwała ścieżka
    > legislacyjna (dziwne, jak ona czasem przyspiesza jednak ;) )sprawia,
    > że prawo często nie nadąża za życiem.
    > Zresztą ta wydajność vs koszt to zmartwienie pracodawców. Jest ich
    > mniejszość, więc niech się tam zrzeszają w jakieś Lewiatany czy inne
    > pawiany i lobbują. Jest w ogóle jakiś obowiązek bycia pracodawcą, bo
    > nie słyszałem?

    opadaja rece jak słszy sie argument: czy jest obowiazek bycia pracodawca...

    > Twierdzić możesz, ale w jaki sposób pogarsza?

    odpowiadajac w twoim tonie - trzeci raz nie chce mi sie powtarzac.

    BTW uwazasz, ze wszystko powinno byc unormowane przepisami?
    Uwazasz, ze ten przepis jest dobry?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,