  • Data: 2010-08-04 09:30:59
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Wiesz, kiedyś nie było zakazu palenia na przystankach w Łodzi - był
    > syf - nie było gdzie stanąć, żeby nie być zmuszonym do wdychania
    > smrodu. Po wprowadzeniu zakazu jednak się poprawiło (mimo, że nadal
    > wiele osób łamie prawo), ponieważ znajdują się przypominający o
    > zakazie tym, którzy się do niego nie stosują.

    zgubiłem sie.
    Zgadzasz sie ze mna czy nie?
    Bo rozumiem, ze wprowadzenie zakazu palenia jest tozsame z zakazem
    zmuszania do pracy w nadgodzinach.
    Czyli, jak sam piszsz, zakaz wystarczył.

    > Wiesz w zamian musiałoby być, że zostanie po godzinach, tylko za zgodą
    > pracownika, możemy podyskutować.

    toz o tym wlasnie dyskutuje!

    > Dodatkowo - jeśli potrzebujesz, by
    > pracownicy pracowali non stop dłużej, to może czas pomyśleć o
    > zatrudnieniu kogoś dodatkowo.

    :)
    a jak ci powiem ,ze pisze z punktu widzenia pracownika?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert