  • Data: 2010-08-04 05:33:34
    Temat: Re: Ilość nadgodzin
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > Widać skarżący byli dupami wołowymi, nie ewidencjonowali samodzielnie
    > i bez dowodów poszli do sądu.

    To i racja. Ale też jak ktoś się przymierza do naginania prawa,
    to musi być przygotowany też na takich, którzy od samego początku
    wszystko spisują, notują i mają własną dokumentację.
    Tacy to pewnie nie dostają możliwości pracy w nadgodzinach
    i nie dostają też premii ;-). Nie zgłębiałem tematu, bo nie miałem jeszcze
    takiej potrzeby, ale na pewno jest jakieś w miarę bezpieczne rozwiązanie,
    które umożliwia
    obejście przepisu. Ci co przegrali te sprawy w sadzie pracy powinni juz znać
    rozwiązanie :-)