  • Data: 2010-08-04 17:03:43
    Temat: Re: Ilo?? nadgodzin
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:04082010.5060CAE3@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

    > nie koniecznie.
    Niekoniecznie pisze się razem.
    Aby pisać warto nauczyć się pisać.

    > juz w kilku postach znalazło sie rozwiazanie, ktore miałoby bardzo
    > podobne konsekwencje dla pracodawcy i pracownika, a z drugiej strony
    > dawałoby wieksza swobode w dysponowaniu czasem pracy.
    No to w czym problem? Jak już wspomniałem - 100k podpisów i do Sejmu.
    Inna droga, to założyć partię i wygrać wysoko wybory.

    > trudno dyskutowac, jak w temacie A jako argument wrzucasz przykład z
    > tematu B!
    > Po co wrzucac nauczycieli z ich bardzo charakterystycznym czasem pracy do
    > rozmowy o czasie pracy przy umowie o prace w najbardziej ogolneym pojeciu?
    Nie rozumiesz czytanego tekstu. Nie podałem tego jako argumentu, tylko jako
    ciekawostkę i nawet wyraźnie to zaznaczyłem.
    Cóż - i tak nie wystarczyło...
    Tu jest dopiero prawdziwa trudność w dyskusji.

    > Ja tej odpowiedzi nie widze.
    > To moze zamiast ciac cytaty w taki sposób, ze sie tego czytac nie da,
    Nie da? Ja tam czytam bez trudu.

    > skompensujesz w jednym iejscu swoja odpwowiedz?
    Odpowiedź na co?

    --
    Jotte