eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle gwarancji po naprawie? › Re: Ile gwarancji po naprawie?
  • Data: 2003-02-25 19:57:35
    Temat: Re: Ile gwarancji po naprawie?
    Od: "D." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:p8vri-ooa.ln1@ziutka.router...
    > In article <b3ffco$aad$1@atlantis.news.tpi.pl>, D. wrote:
    > > W serwisie pan powiedział, że jeszcz nie ma odpowiedzi z centrali i
    trzeba
    > > czekać...? Na argument o terminie 14 dni na naprawę powiedział, że
    przepisy
    > > się zmieniły i teraz po 14 dniach klient może przyjść i dowiedzieć się
    co
    >
    > bylo poprosic o podstawe prawna
    >
    > > słychać w sprawie. A słychać tyle, że mam przyjść i dowiedzieć się za
    > > tydzień :-)
    > > To jaki jest teraz termin naprawy ? 21 dni, a może 28 ???
    > > Czy mam iść do jakiegoś Rzecznika Praw Konsumenta ze skargą?
    >
    > A oddales ten dysk na podstawie gwarancji, tak? No to byc moze cie maja.
    > Tj obowiazuja cie terminy ktore masz w karcie gwarancyjnej.
    >
    > --
    > Marcin

    Niestety, karta gwarancyjna ogranicza się w tym przypadku do stickera na
    dysku i faktury zakupu...
    Czyli w tym momencie obowiązuje obie strony Kodeks Cywilny, tak?
    A w kodeksie ile jest dni na naprawę?..., chyba 14.

    Pozdr.
    D.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1