  • Data: 2003-02-25 03:05:15
    Temat: Re: Ile gwarancji po naprawie?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b3d9h7$51e$1@nemesis.news.tpi.pl>, D. wrote:
    > Ten dysk to zwykły Fujitsu 30GB, nie jestem pewien, ale już takich w Polsce
    > nowych nie ma.
    > Co do okresu gwarancji to nie słyszałem, żeby ta firma utrzymała ją na 3
    > lata.
    >
    > Po nowego twardziela idę już jutro :-)
    > Jestem ciekawy jaki mi zaproponują...

    No MZ na podstawie Art. 581. § 1. Kodeksu Cywilnego:

    Jezeli w wykonaniu swoich obowiazków gwarant dostarczyl uprawnionemu z
    gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolna od wad albo dokonal
    istotnych napraw rzeczy objetej gwarancj, termin gwarancji biegnie na nowo
    od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy
    naprawionej. Jezeli gwarant wymieni czesc rzeczy, przepis powyzszy stosuje
    sie odpowiednio do czesci wymienionej.

    Gwarancja powinna isc na nowo i byc na okres 3ch lat.

    --
    Marcin