  • Data: 2011-07-09 22:20:30
    Temat: Re: Ile groszy ma złotówka?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie do końca. jak ci kupujący zamówi x ryz papieru i każe sobie oferować
    > ceny za jedną kartkę? ryza = 500 kartek, koszt ryzy powiedzmy 9PLN netto -
    > to podasz cenę za kartkę 0,01 czy 0,02 PLN?
    > imho warto oferować cenę za ryzę z zaznaczeniem tego faktu w ofercie.

    Ja sie dopisuje i prosze podac ile by kosztowal np. 1 dolar w zaokragleniu
    do 2 miejsc po przecinku?
    Zarowno w sprzedazy jak i kupnie:))
    Ceny z ulamaki gorszy byly sa i beda, zwlaszcza, kiedy potrzeba jest
    wycenienia jednostki.
    W UK cena paliwa podawana jest do 3 miejsc po przecinku np. U95 kosztuje
    1.359 funta. I dla nikogo nie jest to "wydumany" problem. Im wieksza
    dokladnosc tym mniej w calosci placi klient.
    Natomiast nie spotkalem sie by cena jednostkowa byla podawana z dokladnoscia
    wieksza niz do 4 miejsc po rpzecinku - przynajmniej nie w oficjalnych
    taryfach.