    From: PD <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I znowu prokuratura szuka paragrafu
    Date: Wed, 26 Jun 2024 20:55:56 +0200

    W dniu 26.06.2024 o 14:12, J.F pisze:

    > Kolega miał dom w budowie, więc swobodny dostęp do balkonu i kupę
    > piasku poniżej :-)

    > No ale nie skakaliscie z rusztowania :-)

    Nigdy w życiu, a już napewno nie z pierwszego piętra :P

    > Choć piłka nożna sport urazowy przecież :-)

    No, jak nas było nieparzyście to jeden musiał czekać aż ktoś nowy
    przyjdzie, no i pewnie przez to czuł się urażony, innych urazów nie
    pamiętam ;) Przynajmniej z tamtych czasów.

    > Jakby drzew nie było, albo rusztowań :-)

    Mieszkałem tam jak byłem dzieciakiem. Wróciłem dziś na osiedle przy
    pomocy streetview, i co ja pacze. Tam, gdzie było boisko z bramkami z
    rusztowań, dziś są bloki. Była taka górka, gdzie zimą zjeżdżało się na
    sankach. Dziś są nowe bloki. Te czasy nie wrócą. I to nawet nie o to
    chodzi, że młodzież jest inna. Juz poprostu nie buduje się osiedli na
    taką skalę, a nawet jeśli to są oddawane po skończeniu nie w trakcie, no
    i prywaciarz budowy pilnuje.

    Swoją szosą miałem fajne dejvu kilka lat temu. Pojechaliśmy do
    Budapesztu. Trochę brudno, trochę śmieci na ulicach. Przejechaliśmy się
    tą starą linią metra wysiadając na losowej stacji, trafiło na takie
    osiedle właśnie ze schyłku komuny, bez ingerencji czasów obecnych.
    Poczułem się jak w Warszawie w latach 80-90.

    PD