  • Data: 2004-05-11 14:24:26
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "Piotr Trześniewski" <p...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
    news:c7qm08$5v6$1@inews.gazeta.pl...
    > :
    > : Jeśli policjanci będą się bali podejść do ostrej amunicji, bo za każdą
    > : przypadkową ofiarę będą eksterminowani, kto będzie łapał kryminalistów?
    >
    > Sranie w banie.
    >
    > Powinni wiedziec czym grozi nieodpowiedzialne uzycie jej, a poki co czuja
    > sie
    > bezkarni, dlatego dla przykladu (te ostatnie 2 bo sa wrecz doskonale do
    > tego)
    > kara smierci dla nich.

    a zaraz po tem dla ciebie

> [...]
    >

    > : Kara śmierci dla projektantów samolotów, bo, nierzadko w wyniku ich
    > : nieświadomych błędów, w katastrofach giną ludzie?
    >

    > nie odwracaj kota ogonem,
    > bez sensu porownanie
    >
    > Nie można wykluczyć
    > : całkowicie błędów, pomyłek, pecha i trudnych do uniknięcia ofiar (akcje
    > : przeciwterrorystyczne, w których bywają straty w cywilach od
    > : przypadkowych kul)
    >
    > pomylka, ze strzelaja do nieuzbrojonych, nastolatkow, pozniej pieprza
    > glupoty mediom?
    > Gdyby nei bylo tego swiadka, to pewnie by im bron i narkotyki podlozyli.

    no napewno a za dwa dni zdenerwowanemu kierowcy dali by wodki do
    napicia sie zeby go wsadzia za jazde po pijanemu

    > . Co innego, że po pierwsze osoby odpowiedzialne za te
    > : śmierci powinny ponieść odpowiedzialność, a po drugie należy wyciągnąć
    > : wnioski i zrobić wszystko, żeby to nigdy się nie powtórzyło.
    >

    > Po pierwsze zmienic prawo co do uzycia broni.

    a znasz wogole to prawo?
    moim zdaniem jest wystarczajaco restrykcyjne

> [...]
    winic
    > lekarza,
    > ale jezeli lekarz jest napierdolony, albo tak jak to bylo ostatnio
    pokazane
    > Uwadze (chyba) o Babce ktora rodzila cos kolo 10 (ponad chyba) godzin,
    choc
    > mowila ze chce cesarskie ciecie, odmowiono, Po wielu godzinach jednak to
    > wykonano, dziecko uriodzilo sie okaleczone i to takich powinno sie karac i
    > to bardzo surowo. Nie powtarzalo by sie. Dokumenty pozniej oczywiscie tak
    > sporzadzone ze spital to niby nic zlego nie zrobil..

    Tak wogole czy kots mi odpowie dlaczego nikt w tym watku nie ma
    pretensji do "ludzi" ktorzy wywolali cale zajscie??
    I czy ktos z piszacych osob byl na Juwenaliach w Łodzi??