  • Data: 2004-05-11 14:07:20
    Temat: Re: I znowu policjanci zabili ! Wymiękam :(
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    b...@l...myslnik.office.wycinamy.com
    news:c7qg78$ph$1@inews.gazeta.pl

    > nie wazne na jakie zlecenie, w tych dwoch ostatnich przypadkach na to
    > wlasnie
    > zasluguja.
    > idz na mecz z dzieckiem, palant je zabije ... BO SIE POMYLIL, BO
    > MYSLAL... wtedy juz nie bedzisz tak mowil.

    Ehhh. Rozumiem Twoja frustracje, mi tez sie sytuacja w PL nie podoba (w
    kwestii prawa, bandytow itd). Ale - takie slepie kierowanie nienawisci w
    "wszystkich" raczej nie zmieni tego na lepsze.

    Najpierw odpowiem jeszcze:

    > Jezeli jest to celowe to jak najbardziej, chyba ze bylo
    > prawdopodobienstwo ze pacjent umrze (sa operacje gdzie naprawde nie
    > wiadomo),czyli nie z winy lekarza.

    tu sie zgadzamy, to oczywiste ze celowe zabicie pacjenta, czy innej
    niewinnej osoby (w odowolnym celu) jest z pewnoscia zle, powinno byc bardzo
    surowo karane.

    Co do bledu, np. bledu lekarskiego - chcial dobrze no ale sie nie udalo, to
    chyba nie powiesz ze taka osoba powinna byc ukarana.
    (Zakladam oczywiscie ze lekarz nie byl np pijany, co sie niestety tez
    zdaza, nie kupil sobie lewego dylpomu i pracuje bo jest krwenym szefa czy
    innego krolika, itd).

    Oczywiscie - gdyby lekarz bledy robil czesto, to niestety - widocznie sie
    nie nadaje i powinien zmienic zawod lub tez wykonywac zwiazana z tym prace,
    ale mniej odpowiedzialna/stresujaca.

    Co do Policji - analogia jest tutaj dla mnie pelna, a dla Ciebie nie?
    Zabil celowo (np. bo to byl facet z ktorym zdradzila go zona itd.) - to
    jasne, BARDZO surowo ukarac.

    Zabil z powodu bledu w sztuce - naprawde z wypowiedzi fachowocow, to nie
    jest takie proste zeby obezwladnic (domniemanych) bandytow, czy tez
    zatrzymac auto ktore Cie moze saranowac. To tez nie sa jacyc komandosi z
    GROM (a zreszta i GROM nasza betonowa generalicja potrafila rozp...), ani
    inni RAMBO, tylko ludzie ktorzy mimo nawet dobrych checi maja malo
    materialow szkoleniowych, male fundusze, itd...

    Moim zdaniem zrobili blad nieumyslnie.
    A gdyby Policja scigala np. goscia ktory Cie okradla z dorobku zycia? Pobil
    syna? Zgwalcil corke (patrz watek na pl.pregierz z dzisiaj)?

    I Policja by sie z nim cackala, bala sie strzelac w uciekajace auto i
    pozwolila mu zwiac za granice czy tez sie gdzies zaszyc na zawsze?

    Na pewno byc tez na nich pomstowal ze mogli skuteczniej zareagowac.

    Niestety Policjanci to nie Duchy Swiete.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"