  • Data: 2021-02-20 09:12:39
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd wiesz?

    No stąd, że z definicji matka jest rodzaju żeńskiego, a gej męskiego.
    Trochę się rozjeżdza.

    > Grunt prawny stoi za prawidłowym, społecznym i emocjonalnym wychowaniem,
    > a trzeciorzędowe cechy determinują zachowania emocjonalne u osób
    > nieheteroseksualnych? Dobra Shrek, wymiękam, miłego weekendu :)

    No ja też. Jak twierdzisz, że nie ma przeszkód, żeby facet był
    prawidłowym wzorcem matki, to nie wiem jak cię przekonać, ze jest
    inaczej:P No nie wiem - może niech w takim razie ten gej urodzi sobie
    dziecko;)

    --
    Shrek