    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <60236dc3$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    <PDHVH.12696$zbx7.5767@fx24.ams1>
    <60277451$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <IQOVH.46120$r%o4.32653@fx41.ams1>
    <6027c7cc$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <L2MWH.42601$scTb.34405@fx43.ams1>
    <602ba3a1$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <602c0950$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <602c0cc1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <pDZWH.154606$mnza.144337@fx42.ams1>
    <602caeaf$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <usiXH.695801$A6r9.349704@fx29.ams1>
    <602e4472$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <YMtXH.31733$VNz9.15431@fx30.ams1>
    Subject: Re: I kolejny...
    Date: Thu, 18 Feb 2021 15:16:25 +0100

    dyskusyjnych:YMtXH.31733$V...@f...ams1...
    On 2021-02-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jeśli stawiamy tezę, że podstawą prawnego status quo jest potencjalna
    >zdolność do posiadania potomstwa, to geje zerowej nie mają i trudno z
    >tym dyskutować.

    Chlop dziecka nie urodzi - czy to gej, czy hetero...

    >A jak będziemy się zagłebiać, kto co może i jakimi
    >środkami, to okaże się, że wiele par hetero takiej zdolności nie
    >posiada
    >więc tego typu argumentacja jest o kant dupy.

    Wiekszosc posiada.

    >To już lepiej otwarcie
    >powiedzieć, że konserwatywne społeczeństwo nie dorosło do zmian w
    >prawodastwie. Nie będzie to dla gejów fair, ale będzie przynajmniej
    >uczciwsze i mniej żenujące.

    Owszem.

    >Bo Ci się kojarzy z pedofilią, ale nie wiem czy takie skojarzenie ma
    >jakiekolwiek podstawy. Tak racjonalnie oceniając, raczej żadne.

    Geje lubia przystojnych chlopcow :-)

    Z drugiej strony heterochlopy lubia ladne i mlode dziewczyny, a
    przeciez nie kazdy tatus wspolzyje z corka.

    Niestety (?) sie to zdarza, ale przeciez z powodu wyjatku nie bedziesz
    odbieral dzieci wszystkim naturalnym rodzicom.
    Natomiast przy adopcji ... sprawdzic dokladnie ?

    >Myślę, że będą wolały bez pomocy pisu.

    Ale PiS powinien popierac i dyskretnie pomagac :-)

    > Tylko to im sie chyba kloci z pryncypiami.

    J.