  • Data: 2021-02-18 15:22:08
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:EEtXH.162976$O...@f...ams1...
    On 2021-02-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To jest ten konieczny elelemnt zaufania. Nie wiem jak wygląda
    >prawodawstwo dot. banków spermy w PL, ale pamiętam, że istotnie, była
    >wymieniana kwestia, że nie zwalnia to z alimentów. Przy czym co,
    >jesli
    >zostanie to tak zorganizowane, że nie ma jak się dowiedzieć kto to?

    Przy odrobinie szczescia mozna przebadac wszystkich "podejrzanych"
    dawcow i genetycznie ustalic ojca.
    No chyba, ze placili gotowka, i zadnego sladu w papierach nie ma ...
    ale przeciez mozna przebadac wszystkich obywateli kraju :-)

    >Część chyba tak robi, przy czym jeśi to jest przypadkowa ciąża to
    >chyba
    >i dużo większe ryzyko, że się mama rozmyśli jak zobaczy dzieciaka.

    Nadal nie ma srodkow na utrzymanie :-)

    >Czy to jest takie niezbędne?

    Przydatne. Wiec lepiej dziewczynce zapewnic.

    >Zresztą mało i lekarzy i seksuologów
    >populacyjnie w rodzinach, a czy kobiety tak córkom znowu tłumaczą?

    No sam widzisz - matka lepsza.

    >Myślę, że nawet dałbym radę :) Zresztą to zwykle nie matki tłumaczą a
    >koleżanki.

    >A skąd wiadomo co woli gej?

    Bezpieczniej dac jednak kobiecie :-)

    J.