    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: I akurat "padły baterie" w policyjnych kamerkach
    Date: Mon, 4 Mar 2019 11:05:23 +0100
    <06neE.16506$081.7484@fx03.ams1> <q5difb$dcs$2@node1.news.atman.pl>
    <k9seE.3591$UL5.149@fx14.ams1> <q5dnmu$ilv$1@node1.news.atman.pl>
    <5c7a6bc0$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <q5dr2c$ilv$3@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2019-03-02 o 12:57, Shrek pisze:

    > Twoje prawo - nie liczyłem po prawdzie, że ciebie przekonam;)

    > Teoretycznie te lepsze kamery mogą pracować w małych systemach po 16
    > kamer. Tylko po co skoro są po prostu droższe?

    > Kilka kamer to nie jest średni system. Tylko mały - z tych mniejszych
    > małych. Ale nie ma to znaczenia - kodowanie odbywa się zwykle (zawsze?)
    > w kamerze i na wyjściu dostajesz strumień h/x264 lub 265 w nowszysch
    > rozwiązaniach. I to idzie na wejście rejestratora, który w przypadku
    > małego systemu jest jednoczenie pamięcią masową i stacja roboczą.
    > Oczywiście romawiamy tu o systemach IP a nie analogowch.

> [...]

    Zalezy od trybu pracy, jesli jest to uruchamiane na zyczenie, czesto
    zrzucane sa wlasnie obrazki, spotkałem się z takimi rozwiązaniami w
    poprzedniej pracy. One nie rejestrują w trybie ciągłym, tylko na alarm,
    że namierzony jest ruch w ktorejs zdefiniowanej przez nas strefie (może
    część kamery obejmować i ruchliwa ulice, ale strefę alarmu jeśli
    ustawimy na drzwi, to tylko, gdy będzie coś się tam działo zaczyna się
    rejestracja). Czemu życzyli sobie obrazki, nie wiem, możliwe, że chodzi
    o to, że mogą być w wyższej rozdzielczości niż film, a zależało im na
    jakiś szczegółach, natomiast właśnie rejestracja jedynie alarmów,
    pozwalała im szybko znaleźć interesujące ich nagrania.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl