    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Holowanie na autostradzie
    Date: Wed, 16 Aug 2017 19:09:26 +0200

    > Dla mnie te dziwne pytania testowe zawsze były po prostu obliczone na
    > złapanie kogoś na błędzie, a nie na sprawdzeniu wiadomości. Potem na
    > kursach uczą nie jazdy samochodem, tylko zdania egzaminu i okazuje się,
    > że jak już ludzie zdadzą egzamin, to trzeba ich jeździć nauczyć.

    Ale to nie wina teorii, bo tę też warto znać, tylko dziwacznej wiary, że
    po 20 godzinach siedzenia za kierownicą (tyle było za moich czasów)
    można się było nauczyć jeździć samochodem, w dodatku przy założeniu, że
    połowę lub więcej tego czasu się spędziło na kręceniu się na parkingu.

    Generalnie podoba mi się pomysł z innych krajów - że kursant może
    prywatnie jeździć z osobą, która ma już prawo jazdy - pod jej opieką,
    prywatnym samochodem. Wówczas można sobie nawet setki godzin wyjeździć.

    --
    Liwiusz