  • Data: 2017-08-16 21:45:03
    Temat: Re: Holowanie na autostradzie
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz w
    <news:on1voj$m67$1@node2.news.atman.pl>:

    > Mam inne zdanie na ten temat. Wielość sytuacji na drodze, wyrobienie
    > sobie nawyków - to wszystko trwa.

    No to napierasz panie Malinowski

    > Ja miałem 20 godzin do dowolnego wykorzystania.

    Zapewne wykorzystałeś, tylko, czy rozumnie

    > Dyskutujesz z faktami
    [...]
    > Mąż uczy żonę,

    Masz żonę panie Maliniak?, Co i czego ją nauczyłeś?

    > ojciec syna

    Masz syna, którego czegokolwiek nauczyłeś?

    > naprawdę trochę więcej wiary

    Ej, nie mieszaj wiary z progeniturą. Odpowiedz, masz kałmuka po linii
    genetycznej?
    Ile a lat, dlaczego go ukrywasz przed światem?

    > No właśnie. Znów nie doczytałem

    Gdybys był mniej agresywny, ale to i tak niemożliwe... Atakuj misiu...

    --
    'Tom N'