  • Data: 2017-08-16 19:30:18
    Temat: Re: Holowanie na autostradzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    W dniu 16-08-17 o 14:21, Liwiusz pisze:

    >Dla mnie te dziwne pytania testowe zawsze były po prostu obliczone na
    >złapanie kogoś na błędzie, a nie na sprawdzeniu wiadomości.

    No ale ustawe mamy dluga, przepisow tam wiele, to jak sprawdzic, czy
    kursant je wszystkie zna ?

    Olac sprawdzanie, i wprowadzac przepisy, ktorych juz nikt nie zna, bo
    po co ?

    Natomiast jak pamietam te teorie sprzed wielu lat, to tam byly pytania
    rozne - proste, trudne, podchwytliwe, ale wszytkie byly zgodne z
    przepisami.
    Potem pare razy zmienianio, ostatnio przy wielu mam watpliwosci, choc
    trudno powiedziec czy naprawde, bo minister juz nie publikuje, wiec
    nie wiadomo - prawdziwe pytania, czy jakies wymyslone przyklady.

    >Potem na
    >kursach uczą nie jazdy samochodem, tylko zdania egzaminu i okazuje
    >się,
    >że jak już ludzie zdadzą egzamin, to trzeba ich jeździć nauczyć.

    No ale na egzaminie 45 minut po miescie prowadzil bez stworzenia
    zagrozenia, wiec cos tam potrafi.

    J.