  • Data: 2006-09-22 10:36:15
    Temat: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Od: "pieknylolo83" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.A. napisał(a):
    > 21 Sep 2006 10:56:55 -0700, na pl.soc.prawo, pieknylolo83

    > /.../

    > Skoro o pajacowaniu mowa, to chyba tylko pajac uważa, że ludzie
    > nie potrafią planować dalej niż 10 min. naprzód.
    > Hipermarkety wcale nie muszą być przy dworcu.
    > W niektórych miastach połączenia z dworcem są całkiem niezłe i
    > dokładne co do minuty.
    > Jeśli ma się zegarek na ręce, to można wycyrklować tak, aby się
    > nie spóźnić nawet z hipermarketu, pod warunkiem, że nie wyrośnie
    > nagle cieć i wszystkie obliczenia wezmą w łeb.
    > CZYTAJ ZATEM I MYSL !! TO NIE KOSZTUJE !!

    Cyrkluj dalej az wkoncu ucieknie ci pociag a nastepny bedzieszmial za
    12 godzin hahaha.
    W polaczenia komunikacji miejskiej tez bym nie wierzył. Zwłasza w ich
    dokladność co do minuty hahaha Widac nie jeździsz MPK . Ponad to
    gdybys czytał uważnie to zauważył bys iz autor pierwszego wątku
    pisze wyraznie ze jest w hiper i za 10 minut ma odjazd !!
    "Czytaj zatem i myśl !! To nic nie kosztuje CHŁOPCZYKU !!