eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz › Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!ne
    ws
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Hipermarkety, plecaki, itp. - jeszcze raz
    Date: Fri, 22 Sep 2006 07:04:47 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 19
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <f...@z...router>
    References: <7flq1dhwyp2p$.3sy257ayomh5.dlg@40tude.net>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <eekeec$4gt$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@m...googlegroups.com>
    <d...@n...lechistan.com>
    <1...@i...googlegroups.com>
    <i...@n...lechistan.com> <eelh5n$kti$1@inews.gazeta.pl>
    <eeliss$l6r$1@news.onet.pl> <eelj64$s6t$2@inews.gazeta.pl>
    <i...@n...lechistan.com> <eemere$1i8$5@inews.gazeta.pl>
    <a...@n...lechistan.com> <eemrsq$r0l$2@inews.gazeta.pl>
    <450f07aa$1@news.home.net.pl> <eeo4ef$ak2$1@inews.gazeta.pl>
    <xunno6qqd91z.1753dj2w45de6$.dlg@40tude.net>
    <eeo8cm$ni0$3@inews.gazeta.pl>
    <17s47ppgyj08u$.z6kddpfx3ale.dlg@40tude.net>
    <eeospa$pbi$2@inews.gazeta.pl> <b...@4...net>
    <eeqmrn$iff$3@inews.gazeta.pl> <45116e3e$1@news.home.net.pl>
    <eerr78$ob6$1@inews.gazeta.pl> <7...@z...router>
    <eetc58$fg7$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm238.omega226.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1158880494 17075 218.186.226.238 (21 Sep 2006 23:14:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Sep 2006 23:14:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:415095
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 21.09.2006 kam <#k...@w...pl#> napisał/a:
    > Marcin Debowski napisał(a):
    >> Dlaczego uważasz, że konieczne jest fizyczne zapoznanie się z towarem aby
    >> mogło dojść do złożenia oferty?
    >
    > Bo żeby doszło do zawarcia umowy sprzedaży konieczne jest określenie
    > przynajmniej ceny i przedmiotu sprzedaży. Skoro przyjmujemy że może to
    > nastąpić poprzez okazanie towaru oznaczonego ceną, a równocześnie
    > oświadczenie woli (jakim jest przecież oferta) uważa się za złożone z
    > chwilą gdy adresat mógł się z nim zapoznać, to również w ten sposób

    A jak się to ma do zakupu na odległość? Celowo użyłem we wcześniejszym
    pytaniu słowa "fizyczne". Na gruncie hipermarketu, wystarczy MZ że widzę
    cenę i towar, a o to raczej nie trudno już bezpośrednio po wejściu a
    jeszcze przed bramkami.
    Dalej napisałeś o opisie towaru, może na potrzebę takiej mojej
    argumentacji, ale wolę się upewnić :)
    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1